55% af de tosprogede drenge er “funktionelle analfabeter” efter 9. klasse

Hvor stor en berigelse for samfundet indvandringen fra specielt de muslimske lande er for Danmark, er som bekendt tvivlsomt. En såkaldt PISA undersøgelse har nu vist at 55 % af de tosprogede børn i København er såkaldt “funktionelle analfabeter” når de forlader 9. klasse. Beklageligvis er tallet for etnisk danske drenge så højt som 24%. Begrebet dækker over at personerne omtrendt er i stand til at læse en Jumbobog. Medierne fyldes i denne anledning med det sædvanlige nærmest komiske snak om at ændre skolen, bruge flere penge osv. Som i eventyret “Kejserens nye klæder” er det i dagens Danmark de facto forbudt at sige en meget vigtig sandhed. Nemlig at folk med mellemøstlig baggrund ifølge førende intelligensforskere har en gennemsnitlig intelligenskvotient på 85. Dette fremgår bl.a. af den for nylig afdøde intelligensforsker Philippe Rushtons arbejde.

Så istedet for at snakke uden om sagens kerne, kunne det være at diverse såkaldte “eksperter” skulle begynde at tale om de biologiske forholds betydning for de tosprogede elevers indlæringsevne.

Vi anbefaler følgende videofilm vedr. de forskellige racers gennemsnitlige intelligens.

Læs medieartikler om PISA undersøgelsen her:
TV 2
TV 2